תזונה נכונה, חיים בריאים! 
השבוע נפתחה בקריית עקרון סדנת תזונה מרתקת של מרכז אפ 60+ באשכול שורק דרומי 


במהלך המפגש, המשתתפים מקבלים ידע מקצועי, כלים פרקטיים
וטיפים חשובים לאימוץ אורח חיים בריא ומאוזן המותאם לתקופת החיים החדשה.
הסדנה הזו מתקיימת כחלק מהיצע סדנאות רחב ומגוון עבור אוכלוסיית אפ 60+ ברשויות אשכול שורק דרומי.
תודה למתנ"ס שבטבט בקרית עקרון על השותפות והאירוח החם 
שמחים להמשיך ולהוביל עשייה משמעותית ובריאה בכל רחבי האשכול. בשבוע הבא נפתח סדנאות נוספות בגדרה ובמזכרת בתיה. פרטים נוספים בפלטפורמת שישים ומשהו. נתראה בפעילויות הבאות! 


